سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پروردگارا! دستآورد روزه چیست؟ خداوند فرمود : روزه حکمت می آورد و حکمت، شناخت و شناخت، یقین . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ در شب معراج ـ]

محفل بچه های تربیت بدنی

Powerd by: Parsiblog ® team.
چهارشنبه سوری(سه شنبه 86 اسفند 14 ساعت 9:0 عصر )

 

چهارشنبه سوری سال ?? زنگ سازمان آتش نشانی ?? بار کمتر از سال ?? به صدا درآمد.

چهارشنبه سوری سال ?? زنگ سازمان آتش نشانی ?? بار کمتر از سال ?? به صدا درآمد.
محمدرضا حاجی بیگی رئیس سازمان آتش نشانی تهران در دومین همایش بررسی خطرات ناشی از بازی با آتش و مواد محترقه با اعلام این مطلب گفت: خانواده و آموزش و پرورش از مهم ترین ارکان کاهش تلفات چهارشنبه سوری هستند. بنابراین اگر آتش نشانی در همه خیابان ها هم حضور داشته باشد، باز هم به اندازه یک خانواده موفق نمی تواند نقش ایفا کند.وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برخورد با سودجویانی که جوانان را به ناهنجاری های مختلف ترغیب می کنند، از جمله عواملی است که می تواند به کاهش تلفات چهارشنبه آخر سال بینجامد.
? ?? درصد حادثه دیدگان ?? تا ?? ساله بودند
در ادامه این همایش دکتر رضا دهقان پور، رئیس اورژانس تهران نیز گفت: بر اساس بررسی های انجام شده، ?? درصد حادثه دیدگان چهارشنبه سوری سال گذشته افراد ?? تا ?? ساله بودند. به گفته وی، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال در چهارشنبه پایان سال، آمبولانس و اتوبوس های مجهز با حضور پزشک در تمامی میدان های پر رفت و آمد حضور خواهند داشت تا به حادثه دیدگان احتمالی کمک کنند.
? تهران ایمنی کافی ندارد
مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران نیز در این باره گفت: موضوع چهارشنبه سوری یک پدیده اجتماعی است که امروز یک تهدید به حساب می آید. به همین خاطر هم ایمنی جامعه را با خطرات جدی روبه رو کرده است که با اصلاح نگاه جامعه و مردم به این نوع آئین ها می توان از بسیاری اتفاقات ناخوشایند و حتی غیر قابل جبران هم پیشگیری کرد.وی افزود: در حال حاضر با انجام فعالیت های آموزشی و اصلاح نگرش ها می توانیم با کمترین هزینه به بیشترین دستاوردها در ایجاد آرمان شهر ایمن دست یابیم. حال آن که هم اکنون با وجود تمام تلاش های صورت گرفته، باز هم تهران به صورت عام، فاقد سطح قابل قبول ایمنی است.
? کشف شش هزار کیلوگرم مواد محترقه در بازار تهران
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران نیز در این همایش از کشف حدود شش هزار کیلوگرم انواع مواد محترقه دست ساز در بازار تهران خبر داد و گفت: در این عملیات بیش از ??? تن از توزیع کنندگان انبوه مواد محترقه شناسایی و دستگیر شدند.سردار علیپور ادامه داد: در سطح جغرافیایی تهران نیز همکاری مناسبی با اتحادیه مربوط به رنگ فروش ها صورت گرفته است. از این رو طی هفت روز گذشته، ??? تن انواع اکلیل و سرنج که در اختیار این اتحادیه ها بوده، تحت کنترل قرار گرفت.این همایش صبح دیروز برای بررسی راه های کاهش تلفات و خسارت های استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال در سالن اجتماعات سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد.



  • کلمات کلیدی :
  • » شادی.ش
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    خداحافظ
    یادم باشد
    جشن فارغ التحصیلی
    جشن فارغ التحصیلی
    اطلاعیه
    بهترین زمان برای ورزش کردن
    [عناوین آرشیوشده]
     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 13  بازدید
    بازدیدهای دیروز: 80  بازدید
    مجموع بازدیدها: 249516  بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ وضعیت من در یاهو ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    محفل بچه های  تربیت بدنی
    مدیر وبلاگ : شادی.ش[177]
    نویسندگان وبلاگ :
    آزاده.ج[22]
    حسین.ک[27]
    سوگند.ر (@)[4]


    سلام به این وبلاگ خوش آمدید این وبلاگ متعلق به تمامی دانشجویان ( خصوصا تربیت بدنی )‏( خصوصا دانشگاه آزاد ) ( خصوصا شیراز ) می باشد .
    » پیوندهای روزانه «
    » لوگوی دوستان من «









    » دسته بندی یادداشت ها «
    » آرشیو یادداشت ها «
    » موسیقی وبلاگ «
    » اشتراک در خبرنامه «