سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید؛ هرچند در چین باشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

محفل بچه های تربیت بدنی

Powerd by: Parsiblog ® team.
پیام تبریک دکتر رضوی پور به زوج های جوان(دوشنبه 86 آذر 19 ساعت 9:39 عصر )

 

ازدواج ورود به دنیای بزرگسالان، احساس و قبولی مسئولیت و در نتیجه رشد اجتماعی را ممکن می‌سازد و پاره‌ای از استعدادهای زن و مرد را فضیلت می‌بخشد و به رشد شخصیت افراد کمک می‌کند.
محیط گرم و صمیمی و فضای پر محبت و مودت خانواده فرصتی برای تبادل اندیشه ها، تعاطی فکر و خمچنین نتیجه رشد عقلانی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی زن و شوهر و دیگر اعضای خانواده است.
ازدواج، انتخاب "شریک زندگی" و "همدم روح" است نه تجارت! ازدواج یک داد و ستد نیست و گزینش شریک زندگی مثل خریدن یک ماشین و خانه و لباس و عینک نیست. ازدواج تنها درآمدن از تنهایی نیست بلکه رسیدن به همدلی و همراهی است. بیش از جمال باید کمال مطرح باشد و بیش از چهره ظاهری باید چهره باطنی زیبا باشد. پایه های خانه و خانواده بیش از آنکه بر بتون ریزی و سیمان و آجر و آهن استوار باشدبر صداقت و تفاهم و محبت متکی است. جوانی مناسب‌ترین فصل رسیدن به خودباوری است. جوانی زیباترین گلی است که در بوستان عمر می‌شکفد، اما ... عمرش کوتاه، گلبرگهایش لطیف و بسیار آسیب پذیر است. آنکه "نقد جوانی" را رایگان از کف دهد کوله باری از حسرت را تا دامنه قیامت باید به دوش کشد.
جوانان عزیز! زوج های فرهیخته!
زندگی مثل کلاس ریاضی است که باید در آن شادی ها را جمع کرد، کینه ها را تفریق نمود، محبت ها را جذب و لطف و مهربانی را تقسیم کرد، باید محاسبه زندگی، مساحت عمر شکل مناسبی به شخصیت خود داد. باید مرکز دایره حیات را یک مرکز خوب قرار داد. باید بیش از سطح به عمق اندیشید تا حجم معنویت زیاد شود. زاویه دید را باز کنیم و در خط مستقیم به موازات حق پیش رویم تا هندسه وجودمان آشفته نشود. باید حساب عمرمان را داشته باشیم تا آدم حسابی شویم! اگر هندسه زندگی را خوب حساب کنیم، مهندس هستیم.
بیایید با پرگار عشق و ایمان دایره تلاش و مجاهدت را بر محور "اهل بیت" ترسیم کنیم و محیط زندگی را به صحنه تبلور، تعهد و عمل به تکلیف مبدل سازیم.
عشقتان پاک و آسمانی باد



  • کلمات کلیدی :
  • » شادی.ش
    »» نظرات دیگران ( نظر)

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    خداحافظ
    یادم باشد
    جشن فارغ التحصیلی
    جشن فارغ التحصیلی
    اطلاعیه
    بهترین زمان برای ورزش کردن
    [عناوین آرشیوشده]
     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 7  بازدید
    بازدیدهای دیروز: 5  بازدید
    مجموع بازدیدها: 249539  بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ وضعیت من در یاهو ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    محفل بچه های  تربیت بدنی
    مدیر وبلاگ : شادی.ش[177]
    نویسندگان وبلاگ :
    آزاده.ج[22]
    حسین.ک[27]
    سوگند.ر (@)[4]


    سلام به این وبلاگ خوش آمدید این وبلاگ متعلق به تمامی دانشجویان ( خصوصا تربیت بدنی )‏( خصوصا دانشگاه آزاد ) ( خصوصا شیراز ) می باشد .
    » پیوندهای روزانه «
    » لوگوی دوستان من «









    » دسته بندی یادداشت ها «
    » آرشیو یادداشت ها «
    » موسیقی وبلاگ «
    » اشتراک در خبرنامه «