سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که نرمخو گردد، دوستی اش [در دل ها [جایگیرمی شود [امام علی علیه السلام]

محفل بچه های تربیت بدنی

Powerd by: Parsiblog ® team.
لغت نامه(شنبه 87 مرداد 26 ساعت 1:40 صبح )

قبل از خواندن مطلب اصلی اینو بخونید :

همیشه شاد باش و بخند...!!!

هیچ چیز در دنیا ارزش ناراحت شدن را نداد,اگر باور ندارید مطلب را بخوان:
چرا ناراحتی؟ممکن است هر روز فقط با دو حالت رو به رو شوی وقتی که حالت خوب است یا وقتی مریض هستی.
اگر حالت خوب باشد که موردی برای ناراحتی وجود ندارد,اما وقتی مریض هستی باز هم با دو حالت رو به رو می شوی حالت اول وقتی هست که در حال خوب شدن هستی و حالت دوم وقتی است که داری از دنیا می ری !اگر حالت در حال بهبود است که موردی برای ناراحتی وجود ندارد اما اگر در حال مردن هستی باز هم با دو حالت رو به رومی شوی یا به بهشت می روی یا به جهنم .
اگر به بهشت بروی که موردی برای ناراحتی وجود ندارد اما اگر به جهنم بروی ان جا دوستان زیادی در انتظارت هستند که حتی وقت نمی کنی برای ان ها دست تکان دهی !بنابراین اصلا وقت زیادی نخواهی داشت که بخواهی ناراحت باشی .پس همیشه شاد باش و بخند.

شاد باشید

لغت نامه ی دانشگاه آزاد شیراز

دانشگاه:

مرکزی برای جمع آوری و بازیافت فک و فامیل های رئیس و معاون دانشگاه، مکانی برای فرار پسرها از سربازی و شوهریابی دخترها، تنها چیزی که در آنجا یاد نمی گیرید علم است و ادب! و الّا انواع و اقسام فحش های چارواداری عنایت کننده به فامیلهای دور و نزدیک، آپدیت ترین روشهای سرقت اعم از محسوس و نامحسوس، کلکسیون کامل رقص ها از قاسم آبادی و جوادی گرفته تا ام30 و باله و تانگو و...، آشنایی کامل با انواع مواد نیروزا از قبیل هرویین و کوکامینوفن و زهرِ ماری و ماری جون اینا (حشیش خودمون)و موارد دیگر را بصورت فشرده و تضمینی فرا می گیرید.

دانشجو (البته از دید یک مسئول):

یک فرد الاف، بی سواد، بی مایه، بیکار، بی ادب، همیشه معترض که قدر مسئولین گُ(ل) دانشگاه را نمی داند. نام برده در اغلب موارد معتاد و آلوده به ایدز بوده و مایه فساد جامعه می باشد. این ویروس کاری بجز خوردن و خوابیدن و دنبال کردن جنس مخالف ندارد، فکر و ذکرش تحصن و آشوب است و انقراض او تنها راه نجات جامعه است.

آموزش:

مرکز اشتباهات متعدد سهوی، جهت تسویه حسابهای شخصی با دانشجویان، طبق گزارش سازمان یونیسف تنها کار این بخش گذاشتن چوب لای چرخ دانشجویان با هدف دانشجو آزاری می باشد. اما به عقیده ی ما هیچ تعمدی در کار نبوده و تنها دلیل این امر زیادی IQ مسئولین این بخش می باشد. جدیداً افتادن گذر آدم به آموزش را به جای نفرین بکار می برند.

انتخاب واحد:

عملی بیهوده و تشریفاتی که هر دانشجو در ابتدای ترم مجبور به انجام آن است؛ توصیه می شود از هرگونه سخت گیری و وسواس در این مورد بپرهیزید چرا که به دلایلی که ذکر شد این عمل فقط به سلیقه آموزش بستگی دارد نه انتخاب شما. عوامل زیر ضامن یک انتخاب واحد صحیح و موفق است:

1. 1-خوب بودن وضعیت روحی و البته جسمی مسئولین آموزش

2-2. نداشتن کینه و خصومت شخصی مسئولین با شما

3. 3-در اکثر موارد داشتن ظاهری آراسته و بزک کرده

4. 4-داشتن هرگونه رابطه فامیلی با مسئولین

تبصره: در بند 4 هیچ محدودیتی برای انتخاب واحد وجود ندارد و دانشجو می تواند بدون رعایت پیش نیازها و حتی درصورت مشروطیت 45-40 واحد انتخاب کند.

حراست (دایی):

محبوب ترین شخصیت دانشگاه که بدین وسیله مراتب تملق و چاپلوسی خود را به ایشان عرض می نماییم. آخرین حادثه ای که می تواند برای یک دانشجو اتفاق بیفتد دعوت شدن به دفتر ایشان است. اصولاً رفتن به حراست با دایی و برگشتن با خداست. آمار قربانیان این پدیده چندین برابر زلزله و سونامی می باشد. با او درنیفتید و الا درازتان می کند. شاهدان عینی توصیه کرده اند که تا شعاع 100 متری ایشان آفتابی نشوید وگرنه هیچگونه تضمینی برای اتمام تحصیلتان وجود ندارد. اما علیرغم تمام اینها باید بگوییم که

نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است

در کل............... خیلی مخلصشیم!



  • کلمات کلیدی : طنز
  • » شادی.ش
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    خداحافظ
    یادم باشد
    جشن فارغ التحصیلی
    جشن فارغ التحصیلی
    اطلاعیه
    بهترین زمان برای ورزش کردن
    [عناوین آرشیوشده]
     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 17  بازدید
    بازدیدهای دیروز: 27  بازدید
    مجموع بازدیدها: 249646  بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ وضعیت من در یاهو ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    محفل بچه های  تربیت بدنی
    مدیر وبلاگ : شادی.ش[177]
    نویسندگان وبلاگ :
    آزاده.ج[22]
    حسین.ک[27]
    سوگند.ر (@)[4]


    سلام به این وبلاگ خوش آمدید این وبلاگ متعلق به تمامی دانشجویان ( خصوصا تربیت بدنی )‏( خصوصا دانشگاه آزاد ) ( خصوصا شیراز ) می باشد .
    » پیوندهای روزانه «
    » لوگوی دوستان من «









    » دسته بندی یادداشت ها «
    » آرشیو یادداشت ها «
    » موسیقی وبلاگ «
    » اشتراک در خبرنامه «